Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

  1. Hogyan tudom érvényesíteni a 30 napos csere garanciát?
    A csere garanciát e-mail-ben kell nekünk jelezned az rendeles@szervizajtok.hu e-mail címen a következő tartalmi elemekkel.
     - Számla sorszáma
     - Vásárolt termék cikkszáma
     - Új termék cikkszáma

    Fontos a csere garancia nem érvényes az egyedileg készítettet szervizajtókra és egyéb termékekre. Az egyedileg készített termékeket nem áll módunkban visszavásárolni. Kérem minden eseteben vásárlás elött győzödjön meg a méretekről.
  2. Szervizajtónak mi a pontos mérete?
    Minden termékünknél a képek között elhelyezzük a méret rajzot. Amennyiben nem találod a képek között kérlek keresd ügyfélszolgálatunkat.
  3. Futárnál lehet kártyával fizetni?
    Igen, lehet a futárnál kártyával fizetni mind a DPD mind az Express One futárnál.